Modedissar och modehissar!

Kommer du ihåg modemissarna på Röda Mattan? Det gör jag!
Har samlat ihpå modedissar men samt modehissar för 2010... Enligt mig alltså.

Miley Cyrus - Är den färdig sydd? Hon brukar verkligen glänsa, men den här klänningen... Ajajaj.


Salma Hayek - Inte för mycket och inte för lite. PERFEKT!


Gisele Bundchen - Nee... Tillsammans med dom klackarna så blev det modemiss! För tantiga emot den klänningen.


Selena Gomez - Lite mycket kanske men den var perfekt för henne!


Vera Farmiga - Den starka färgen på klänningen pssade inte hennes ljus hudfärg... Tyvärr.


Sarah Jessica Parker - Alexander McQeen klänningen passade verkligen Sarah! Modehiss :D


Hilary Swank - För tight, dör dyster, för modemiss!


Jessica Alba - Det ser ut som hon är något gravid men det är ändå en modehiss! Hon matchade snyggt till skorna.


Katy Perry
- Älskar hennes stil och klänningen passade verkligen henne men på baksidan av klackarna så är dom gula...? MODEMISS


Kristen Stewart - Vacker klänning som passar på en vacker tjej! Ålskar "hålet" i ryggen men jag tycker att den veckar sig läta på handen-på-höften-posen.


Miley Cyrus (klänning två) - Nu känner jag igen henne! MODEHISS HÖGT UPP!


Vilken är er favorit?
Klänningarna är tagna här!

Kommentarer
Isabella (tinkerbella.blogg.se) säger:

Svar: Det heter "footer" :) Kram

2011-01-03 | 02:09:43
Bloggadress: http://tinkerbella.blogg.se/
AZZO säger:

Jag älskar Kristen stewarts klänning och den sista Miley klänningen ;)

2011-01-11 | 17:00:19
Bloggadress: http://AZZO.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback