Första inlägget :)

Heeeej!

Nu så har jag skapat en blogg med namnet "Bisas" efter som att mitt bloggnamn är Bisa. Här så kommer du att få läsa om saker som jag har kommit på nu under de tidiga tonåren.
En sak som är väldigt viktig när du läser min blogg är att mina inlägg är grundade på egna tankar och åsikter. Som ett tex. jag tycker att män har det bättre än vad kvinnorna har. Detta kanske inte de flesta tycker är rätt så det är bara min åsikt.

Du kommer att få läsa lite om allt möjligt men just nu så ska jag börja med att fixa min design :)

//BISA

Kommentarer
linn säger:

hejsan bisa jag tycker att din blogg är veldigt bra men när kommer det fler innlägg?????????

2010-06-29 | 10:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback