Höst-inköp!

Idag så har jag verkligen det här blogghumöret! Ledsen, men snart spricker det för jag ska till mina kusiner och ta en fika :D Mumisgtmumsigt!

Jag la ut mina höst stövlar för ett tag sedan och det ä lika bra att lägga ut resten av inköpen för hösten :)

Min favorit jacka är absolut den här! College-trenden är absolut hetast i höst och varför inte passa på när den här jackan var sänkt med 70% (!!!!!)
Tidigare pris: 999 kr
Köpt för: 300 kr
Affär: JC


Den här jackan har jag inte använt så mycket men det är riktigt bra om det regnar ute :) Eftersom att det är en skinnimitaion så tål den regn/snö och man håller värmen i den.
Tidigare pris: 499 kr
Köpt för: 200 kr
Affär: H&M


Sedan så är man tvungen att ha en regnjacka... Mönstret ser jobbigt ut på bilden men i verkligheten så är det inte alls farligt!
Köp för: 499 kronor
Affär: Team Sportia
Övrigt: Svarta regnbyxor kom med


Den här T-shirten är ett måste för de som älskar vampyrer (haha!) : ) Jag såg den här på EdwardBella.se och var tvungen springa in till Gina Tricot och handla den...
Köpt för: 99 kr
Affärer: Gina Tricot
Text: My Secret, I Kissed A Vampire and I Liked It, Watch Out...


Ja... det här var mina inköp! Nästa inköp får nog inte bli förän november, tror ni att jag klara det? Det tror inte jag! (:

Kommentarer
nennie säger:

Kort fråga bara (som inte har något med inlägget att göra). Bilden som du har som profilbild, föreställer den bella och edward? Den liknar de väldigt mkt ;)

2010-09-27 | 00:48:23
Bloggadress: http://nynnisha.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback