Skryter du som bloggare om pengar??

En grej som jag VERKLIGEN stör mig på, är att andra "storbloggare" skriver ett inlägg om mode och "idag blev jag 3000 kronor fattigare men mycket snyggare".
Jag har inte 3000 kr som jag bara kan shoppa loss för och köpa ett par stövlar. Man blir nedåtlåtande. Liksom "en sån vill jag också ha".
Jag vet att det finns människor där ute som vet det här...

Jag läser Kenzas blogg, och där kan hon göra så ibland (väldigt sällan), så kika in där och på TinkerBella. Både de här bloggarna är kända (framförallt Kenzas), men jag har inte uppfattat att det skryter om deras nya stövlar (haha).
Så ett jättebra tips!!

Jaja, nu är min ilska lite borta
Kram
BISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback