Bloggtips - Fotogeniquee

Måste tipsa om en fotoblogg som jag verkligen älskar!! Bloggen heter fotogeniquee och dirvs av två tjejer vid namn Maja och Petronella.

Jag tycker att tjejerna alltid får en på glatt humör!! Dom tar fantastiska bilder och redigerar dom riktigt snyggt : ) Designen är också helt fantastisk, ljus och trendig. Dom tipsar om både musik och fotografering. Jag får mycket inspiration när jag kollar in deras blogg. En blogg som sticker ut på allra bästa sätt!
Besök den här bloggen, det är den verkligen värd!

Kommentarer
maja - FOTO - fotogeniquee säger:

Wow, tack så jättejättemycket för din länkning, gud vad kul att läsa, vi blir så himla glada! Tacktacktack !!!

2011-12-16 | 23:33:20
Bloggadress: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback