Julkalender - lucka 8

Vem kan få nog av filmer!? Jag älskar nästan alla filmer. Jag har lite svårt för skräck men det är bara jag... :P Jag kommer säkerligen ge någon av mina släktingar en film i julklapp. Det är ganska opersonligt att ge just en film, men gör det lite personligt. Jag har några tips!!
Tips 1: Se filmen! Utan att spoilera för mycket kan ni sitta och diskutera.
Tips 2: Ge en film som du verkligen tycker om! Jag skulle direkt ge Twilight till någon... :P
Tips 3: Skriv ett kort där det står "kom hem till mig på filmkväll, tag med filmen!". En smart idé som är ganska mysig och personlig.
Tips 4: Om filmen från början var en bok; köp boken också! Bok+film är aldrig fel.


Pics by: Hemmakväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback