Dagen till ära

Var på HM och kollade in plaggen som jag tidigare skrivit om men vilken besvikelse!! Den gröna klänningen var inte alls fin i verkligheten och den grå/beiga var sådär. Inte lika charmig som på nätet. Neej, TRÅKIGT!

Efter jag varit på HM gick jag till Topshop där jag spanade runt. Letade egentligen efter en vit klänning men det verkade som alla små storlekar var slut :( Aja, det slutade med att jag köpte en rosa klänning med underbart fall!
(Båda klänningarna är rosa)

Att ta bilden för snabbt och inte kolla hur den blev... standard.... aja, här är färgerna korrekta!


Efter klänningsköpet blev det några mysiga timmar på Pizzahut! Jag har inte träffat mina underbara vänner, Tuss och Hanna, på jättelänge så vi hade mycket att ta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback