Klänningar från Grammy Awards 2012

Rihanna: I en ubersnygg Armani klänning tog hon oss med storm! Klänningen tillsammans med Rihanna gör outfiten väldigt mordern och sexig!
Taylor Swift: Nja, den räckte inte enda fram. Klänningen är fantasisk men den passar inte på Taylor, ledsen!
Carrie Underwood: Älskar modellen på klänning för den är väldigt femenin, men tyvärr tycker jag inte den passar till Grammys.
Fergie: Vågad klänning!! Det är rolkigt med färg på röda mattan, men det här tycker jag passar mer på ett strandparty!
Katy Perry: OMG, säger jag bara! Älskar klänningen, materialet och Elie Saab som är ett så fantastiskt märke!
Jessie J: Har lite blandade åsikter om den här klänningen... Formen på klänningen är riktigt snygg, men "materialet" är jag inte förtjust i. Måste tyvärr såga den, inget jag skulle vilja se igen på röda mattan.
Paris Hilton: Älskar den!
Adele: Den här klänningen, som är gjord av Giorgio Armani, passar Adele perfekt i! Den framhäver hennes former på ett mycket bra sätt. Hon skulle ha valt en väska som inte alls passade till klänningen, gärna i någon neonfärg!
Sammanfattning: Det här är långt ifrån alla klänningar som fanns på Grammy, men av de som vi har sett måste jag ändå säga att formen håller sig lika. Nästan alla klänningarna hade det där åtsmitande, figursydda formerna med ett litet diskret släp. NYA TRENDEN I HOLLYWOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback