Jag har underbara vänner!

Jag har tänkt på det här den senaste tiden: att jag har underbara vänner!! Oftast glömmer man bort att dom alltid finns där i vått och tort. Jag har glömt bort det flera gånger så därför måste jag bli bättre på att påminna mig själv. DOM FINNS DÄR! Har ni någonsin känt likadant? Man är inte säker på att dom finns där, men jag kan lova att det gör dom.

Jag har olika vänner som är bra på olika saker. Jag har en vän som är så omtänksam att det nästan inte är sant. Jag har andra vänner som är helt underbart snälla och fina på alla sätt!

Jag vet inte om dom ser det här blogginlägget, men varför borde dom göra det? Borde dom inte veta hur mycket dom betyder för mig? Jag kan säga att alla är helt kassa på att berätta det för varandra... en facebook-status, ett blogginlägg eller ett sms betyder egentligen inte så mycket. Säg det face-to-face eller ring och berätta det!!

BARA ETT TIPS ♥

© Bisas.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback