Dustin / min framtida kamera

Har haft min Canon EOS 1000D i ett år. Den känns lätt och jag har länge funderat på att köpa en ny kamera, men ekonomin håller inte. Såg då att Dustin home tävlar ut produkter upp till 10 tusen kronor, så varför inte?

Jag valde kameran Canon EOS 60D + Optik EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II för jag har hört mycket positivt om den. Jag har själv aldrig använt den men med 18 megapixlar, filmfunktion i HD-kvalité (något jag verkligen saknar på) och vinklingsbar skärm kan den inte vara dålig!

Jag skulle verkligen vilja ha en ny kamera för att fota den fantastiska sommaren som jag har framför mig. Ska vara kvar i Sverige men ska besöka underbara ställen som jag verkligen vill dokumentera! Hade varit så otroligt roligt och andvändbart om jag fick en sådan här proffsig kamera gratis :D
Behöver också ett par nya hörlurar då jag alltid gör sönder mina! :( Haha!
dustinHomeCompetition.jpg Köp en bra netbook som klarar av det mesta du behöver. Billigt på Dustin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback