Sometimes you just need a hug

Hej världens finaste människor... ibland när ni är på humör och inte pluggar -.- Har själv pluggat en aning idag, prov och lite fix tills imorogn. Annars har dagen tyvärr rullat på väldigt långsamt. Har haft lite diskussioner om allt möjligt med Tussilago och Willie. Haha, inget som kan nämnas här ;) 
 
Förövrigt åkte brosh-Philip iväg till London förut. Har försökt i flera månader att han ska köpa VS, men han vägrar :( JAJA, får fixa det själv. Men jag hoppas han får det super roligt där med Jonte och Joel. Antar att det kommer bli fotboll dygnet runt. Puss på er killar, hoppas ni landar säkert och får det super mysigt. Btw, det finns snygga tejjer på VS-butiken; värt att checka in :*

Och sedan...helgen. Blir tyvärr inte lika roligt som jag förutspådde. Julia skulle dra iväg och här hemma blev det justering i bjudningen :/ Such life. Kommer bli plugg-helger men om några veckor kommer jag träffa mina älskade ♥ Det känns som det är en evighet dit, säkert en månad. Har inte träffat min bästa på fem veckor. Oj, det är verkligen hemskt :( 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback