Today is the first blank page of a 365 page book. Write a good one.

Jag ser verkligen fram emot året! Det kommer bli väldigt jobbigt på olika sätt, framförallt med alla avgörande prov  men också med kompisar. Jag måste prioritera. När jag ska gå ut med hunden (lol), när jag ska plugga, när jag ska ut, när jag ska träffa kompisar. Som ni märkt är kompiar en väldigt stor del av mitt liv. Trots att jag inte alls träffar mina närmsta så ofta, pratar vi hela tiden och det är en trygghet. Jag ska lära mig att bygga upp bättre relationer och stå kvar som vinnare. Jag kan vara enivs för jag vet vad jag vill och det kan jag ibland förlora på. Jag måste kunna svälja min stolthet i vissa lägen (haha). Jag vill alltid föreviga allting, spara allting och fotografera allting. Jag måste tänka på att själv komma med i bilden och vara en del av det som blir förevigat. 

Så, tycker det är bra löften som är ganska spridda och kanske ibland oförklarliga. Standard är att vara glad, lycklig, snäll, vacker och allting annat. Nu gör vi det till ett bättre år än 2012, som på många sätt har varit otroligt bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback