H&M - I love kuddar!

Hejsan igen!
Har ni nång gång sätt en jättesnygg kudde men har inte köpt den bara för att den är för dyr??
Tro mig, det har hänt ALLA!

Jag som älskar att ha kuddar i soffan, fåtöljen och självklart i sängen har letat fram några kudda från H&M under 180 kronor!





Den kudden som vann blev den knallrosa spetsen :) Första gången jag såg den här sa jag bara "wow" och var tvungen att ha den till mitt rum. Jag har ännu inte köpt den men det ska man allt kunna ordna. Den rosa färgen blir fin att mixa med en mattare färg, som svart eller vit. Matcha den rosa kudden med blomm-kudden. Det skulle bli perfekt!
För att köpa vinnaren blir du 50 kronor fattigare men du har en knallrosa, eller svart, spetsvolangig kudde i huset!

Mångra kramar
Bisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback