Hösten är den bästa!

Hejsan 
Jag vet att inte många håller med om min åsikt att hösten är absolut bäst, men jag kommer inte att ändra mig!
Om vi neggar de andra årstiderna så måste man nog säga att hösten kanske inte är så himla positiv heller menmen...
Sommaren är väldigt skön, man kan bada men det finns alltid en massa maneter i havet. Man kan sola (vilket är jätte skönt), men man riskerar att få hudcancer. Man kan läsa en bok, och det kan jag inte säga emot.
Jag brukar oftas träna under sommaren och då brukar det bli väldigt varmt!! Så när det är runt 24 grader är det absolut bäst.
Våren är också en relativt bra säsong, men då brukar oftas pollen komma ):
På våren så går tempraturen lite upp och ner (även väder). Det är bättre om tempen håller sig runt en grad och inte, ena dagen är det frost medan andra så är det solsken.
Sen så har vi ju bara vintern kvar. Jag ÄLSKAR vintern, men jag hatar när det blir så mycket snö, i en lång period, så man inte kan gå i jeans. Går inte direkt runt i termo men hatar när jag fryser så det blir joggingbyxor XD. Något annat som är lite neggigt med vintern är att det är så himla dyrt. Det är julklappar till kompisar och familj, sen så är det en och annan födelsedag.
Hösten, det regnar och blåser, men det som blåser runt är vackra löv i olika färger :) Det är gummistövlar som gäller men korten som du tar med kameran går inte att ersätta! Fotografierna från alla höstfärger är otroligt fina.
Något som är neggigt är nog att det är kallt. Inte kallt som det är på vintern för då vet man ATT det är kallat, utan lite mer, glöm-inte-jackan-kallt.

Jaja, ni får påminna mig att älska hösten när vintern och julafton kommer! Kommer ändra mig i ett nafs...
 
Bild hittat här

Augustikramar från Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback