Blue Jeans (Company)

Igår så tog jag en snabb sväng in till Alingsås eftersom att den nya affären Blue Jeans hade invigning! Jag oh några kompisar invigde den med at handla några jeans. För mig så blev det ett par Cheap Monday som kostade 399 kr men eftersom att dom hade 30% på dom så fick jag bara betala 270 kr : )
Jag kan inte säga att stället var världens bästa. Jag tyckte att dom hade ett betydligt större utbud hos killar än hos tjejer.
Jaja... Fick tag på ett par Cheapisar iallafall ;P
P.S. Dom äar ganska så låga i midjan...

(Bilden är inte så bra men har försökt att redigera upp den lite! Byxorna är något ljusare och golvet är INTE oranget!)



Alingsås ligger ca. 4 mil ifrån Göteborg.
EDIT: Butiken hette tydligen Blue Jeans Company.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback