Vackra nyår tillsammans med dig!

För ett tag sedan så var jag inne på Topshop och hittade världens gudomligaste klänning! Den var sååå vacker! Den var i svart sammet med en gulldig tunn spets ovanpå. Alltså två lager tyg. Axelbandslös och en skurning u midjan. Den var så vacker. Jag ångrar att jag inte köpte den för 899 kr (nåt sånt). Jag kollade in på topshops hemsida men jag hittade den inte! Jag känner att jag måste åka in och kolla om den finns kvar.

Såhär beskriver jag en klänning: Vackra nyår tillsammans med dig!
Jagvetjagvet... det är en klänning jag pratar om, men den var så vacker!

Ni måste tycka att jag är ett riktigt modefreak och det är jag (!) men det var det perfekta plagget, vänta bara tills ni hittar det!


Kommentarer
Newsindianow säger:

Site was very helpful. thank you

2010-12-09 | 14:10:30
Bloggadress: http://www.newsindianow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback