Berömmer Sunset!

Som ni vet så är jag beroende av Twilight och läser böckerna mnga gånger om jag har tid! Sedan en tid tillbaks så har jag läst Twilight bloggar och har några absoluta favoriter. På en blogg, EdwardBella, skriver tjejen som äger bloggen en fanfiction (en omskrivining av TTS). Hon har döpt den till Sunset och den är alldelles fantastisk!
Jag måste uppmana er att läsa den om ni älskar Twilight :)
Hon har nu börjat skriva på "bok två" som heter Nighlight och jag väntar ivrit på nästa del!

Sunset handlar om Bellas val mellan Jacob och Edward. Hur hon älskar dom båda men hon kan bara behålla en av dom. Jacob ger sig av och Edward följer efter honom. Bella möter Aisha, men vem är hon och vad vill hon? 

Jag lovar att ni kommer inte att ångra er! Kolla in på hennes kategorier, under Fanfic - (del 1) Sunset, ligger den och väntar på er! Gå lälngst ner och tryck på siffran 3 så kommer ni till dom sju första :)

BISA


Kommentarer
Philip från Peace Place säger:

nej, jag har skärt lite i bilden :D

2010-10-28 | 15:15:15
Bloggadress: http://peaceplace.blogg.se/
Love säger:

Tack så jättemycket! Du fick ett inlägg på min blogg också :)

2010-10-28 | 16:13:07
Bloggadress: http://www.edwardbella.se
Erika säger:

Läs gärna våra fanfic på min blogg också :) De heter Volturi (som e "bok 1"), Den ovälkomna ("Bok 2") och The last sunshine :) Och så har vi ju min också, Brees Second Chance :P

2010-10-28 | 19:31:11
Bloggadress: http://cullens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback