Modevisning och rea på Cubus

I onsdags så tog jag tåget in till A-sås för att möta upp några kompisar ;) Tillsammamns så skulle vi gå till Cubus där dom hade modevisning och rea.
Klockan 19 - 21 var vi där med en liten snabb titt in på Scorett som också hade erbjudanden.

19:00
Mingel med halloncider och smått&gott. Nyheten avr att det var 30% på hela sortimentet.

19:15
Man försöker att ta sig fram genom gångerna utan att banka ner någon med sin stora väska. Kollar plagg osv.

19:30
Det börjar dra ihop sig till en modevisning på 15 minuter. 15 olika stilar varav 12 var för ungdom.

20:00
Står i en lång kö i ca 30 minuter men vill man ha det så vill man!

20:30
Man drar sig långsamt bort emot Scorett där dom hade 20% på utvalda märken.

21:00
Beybey!

Försökte att ta några bilder men de flesta var urakassa ;( Jaja, ni får en liten överblick av vad det var!
Nästa modevisning är onsdag som Gina Tricot har.
Min absoulta favoritoutfit fick jag inte med men den bestod utav en svart kavaj, vita höga shorts, kliklcakspumps och tjejiga ankelsockar. Detta matchade dom med en Madonna t-shirt.

Föresten, glömde av! Man fick med en goodibag hem. I den så var det en stor borte från MaxFactor, brunt nagellack (varierade) från Depend och foundation prover.

Älskar verkligen skorna! Haha, äger dom i en korallfärgad toning.


Mina köp blev en stickad over-size tröja i en biege färg och en "platsväska" från Tiamo. Väskan har biega band och inte svarta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback