Design och annat!

Jaha.... Nu under flera månader har jag sagt att jag ska göra något åt mina "lånade" design men inget har (som vanligt) blivit av. Jag ska se hur det blir. Det kanske tom blir så att jag flyttar bloggen från ett konto till ett annat... samma adress visserligen (bisas.blogg.se) men jag får se!

Men jag är superkass att uppdatera bloggen nu under julveckornoa men förhoppningsvis så kommer jag att få lite tid på måndag ;P

Men hur vill ni att designen skall se ut?
Tänk på att jag har INTE gått någon kusr/utbildning men jag hoppas ni kan ge förslag pch blir nöjda med mitt beslut av färg och former.

En till fråga, saknar ni något här på bloggen? I kategoriväg eller annat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback