Elin Kling den 3 februari!

WHOHO!! ÄNTLIGEN!
Inget tvivel om att H&M är min favoritbutik nu!

Nu så fick vi ett pressmeddelande att Elin Klings kollektion för HM kommer att släppas den tredje februari klockan 10:00 på följande ställen:
Stockholm: Hamngatan 22, Drottninggatan 56, Sergelgatan 1, Götgatan 36, Kista Galleria
Göteborg:
Nordstan, Kompassen
Malmö:
Gustav Adolfs Torg 2, Södra Förstadsgatan 20
Uppsala:
Svartbäcksgatan 4

Tyvärr så kommer kollektionen inte att kunna köpas online utan mman måste till någon av butikerna. Jag vet inte men jag skall verkligen försöka att komma iväg och hoppas att det inte är tiotusen männsikor!! :P

Klicka här för att komma till pressmeddelandet!



Kommentarer
Love säger:

Wow! Visste inte när HM skulle släppa den! Tack så mycket ;D

2011-01-17 | 20:11:14
Bloggadress: http://www.edwardbella.se
Isabella (tinkerbella.blogg.se) säger:

Svar: Skärpan sattes lite halvt på mig + den fallande snön. tyckte det blev lite charmigt :)

2011-01-18 | 10:59:41
Bloggadress: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback