Borde egentligen plugga

1. Vilket namn är ditt mellanamn? - Hemligt ;) 
2. Vilken tid gick du upp i morse? - 08:00
3. Är du i ett förhållande nu? - Nope
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - 
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? - En kille ;) Haha! 
6. Får man fråga varför det tog slut? - Vi gled isär
7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Japp!
8. Vem vet mest om dig? - Danne och min familj
9. Vad gör du på fredagskvällar? - Kollar film eller är hos kompis och kollar VD
10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Remember mE
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Nej
12. Har du någonsin varit full? - Nej
13. Har du testat droger? - Nej
14. Röker du? - Nej, äckligaste som finns! 
15. Snusar du? - Nej, äckligaste som finns!
16. Saknar du någon just nu? - Ja, flera personer! 
17. Hur mår du idag? - Bra, men jag är väldigt trött
18. Hur många tabletter tar du dagligen? - Noll
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Fotade! Nästan exakt ett år sedan jag fick min system kamera
20. Bästa minnet från sommaren? - När jag lärde känna Danne och Joakim :)
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - Norge 
22. När var du där? - Tre år sedan
23. Är du rasist? - Nej
24. Har du helt svenskt ursprung? - Det kan man aldirg veta säkert men jag tror det
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? - Utländksa killar för sig på ett annat sätt (+), men jag måste säga svenska killar!
27. Ser du fram emot någonting just nu? - Lördag, helgen efter det och sommaren
28. Sköter du skolan? - Japp! 
29. Vad hade du för betyg förra terminen? - Bra
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - A
31. Vilket ämne var det? - Svenska
32. Har du fått IG på ett prov? - ALDRIG!
33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Haha, jag hade väl ett band när jag var liten med någon kompis
34. Anser du dig vara intelligent? - Vem tycker inte det om sig själva? 
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Sommaren 2011
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Jag tror det, men inte så att jag hade tänkt ta självmord eller skära mig
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Nej, inte alls min stil! 
39. Har du haft sömnproblem? - Nej

40. Hur ofta gråter du? - Nästan alltid, antar att man gör det när man ät tonåring
41. Vad gör du när du mår dåligt? - Prata med mina kompisar eller träna
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? - Kompisar
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Nej, fanns en anledning till att det fortfarande inte är något
44. Vilken klass går du i nu? - 8:an
45. Vilken skola? Hemligt
46. Har du varit otrogen någon gång? - Nej, dumt att vara det! 
47. Har någon varit otrogen mot dig? - Inte vad jag vet
48. Är du stolt över dig själv? - Ja, men inte alltid! 
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Att jag ser bra saker i allt
50. Vad får du ofta komplimanger för? - Att jag är bra att prata med
51. Har du lätt att få folk att skratta? - Haha, japp! 
52. Cider eller öl? - Cola!! 
53. Har du några talanger? - Njaae
54. Vet du om någon är kär i dig? - Nej, inte direkt
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? - Hemligt
56. Vad står det i ditt senaste sms? - "Kommer om 5 minuter"
57. Hur lång är du? Strax under 170
58. Hur mycket väger du? - Hemligt
59. Vilken storlek har du på kläder? XS/43
60. Har du svarat ärligt? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback