Lite roligt att göra, kanske inte så roligt att läsa

När grät du senast? - Fredags

Har du lätt för att bli kär? - Japp

Vilken låt är bäst just nu? - Pages of life (Tyler Ward)

Är du snål eller generös? - Generös mot vissa ;) Haha!

Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Jessica Biel

Vilken är din absoluta favorit godissort? - Lakris och mandelägg

Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Öppen

Har du ett bra självförtroende? - Ja, men det kan variera

Nämn tre snygga kvinnliga modeller - Miranda Kerr, Kenza Zouiten och Frida Gustafsson

Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Vara sig själv

Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut - Måste vara killarna i One Direction

Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony Ericsson

Nämn tre saker som gör dig riktigt glad - Att träna, träffa mina bästa kompisar och se på film med fina vänner!

Bästa boken du läst? - The Twilight Saga: Eclipse

Nämn dina närmsta vänner - Danne och Linnéa

Vad har du för planer för denna dagen? - Kommer förmodligen spendera helgen med vänner eller biolgiboken

Hur många barn vill du ha? - Får väl se, men två är helt okey

Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Ja, absolut!

Vilka länder har du besökt? - Norge, Schweiz och Spanien

Nämn en saker som gör dig riktigt arg - När folk spelar,

Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Orlando!

Film hemma eller bio? - Film hemma

Vem fick du senast sms av? -  Tuss

Hur är ditt humör just nu? - Trött!!

Är utseende viktigt för dig? - Ja, för det fastnar man för sedan är det personligeheten som man stannar för

Hur många konserter har du varit på? - Oj, ganska många! Veroncia Maggio, Oscar Linnros, Madonna, Look och ett flertal till

Något du inte kan leva utan? - Min familj och musik

Nämn en låt som betyder mycket för dig - The mess I made!

Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Bara om jag hade fått ta med mig mina kompisar

Vilken är din favorit genre i filmer? - Komedi, klarar inte av skräckisar! Haha, skriker direkt!

Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Miley Cyrus

Nämn 3 saker inte många vet om dig - När jag går på stan och lyssnar på musik tänker jag alltid att jag är med i en musikvideo, jag är väldigt försiktig och när jag tränar glömmer jag av verkligheten!


Kommentarer
iiiden säger:

hahah gör precis samma sak när ja lyssnar på musik O:)

2012-04-18 | 12:13:39
Bloggadress: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback