16:08 var klockan när jag började

02. Ålder: 15
03. Vart bor du: Göteborg
05. Husdjur: Hund 
08. Klass: 8
09. Vilket år tar du studenten: 2016
10. Något jobb: Nej
11. När gick du upp i morse: 10
12. När ska du sova: Inatt kanske? 
13. Duschat idag: Nej, men ska
14. Kramat någon idag: Japp!
15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Fläskfilé
17. Dagens klädsel: Jeans, stickad tröja och curlingkängor
18. Dagens smink: Inget
19. Dagens sötnos: Min vovvsing som väntar på att gå ut
20. Dagens roligaste: När min kompis ringer och frågar om jag ska komma och jag säger ja. Sedan några minuter senare ringer hon igen och frågar vad jag svarade... dog av skratt!

21. Har du många vänner: Jag har många!
23. Vem kramade du senast: En tjej som heter Julia 
24. Vem saknar du: Svårt att säga en person men det måste bli Danne som jag inte sett på evigheter! 
28. Vem pratade du med i telefon senast: Linnéa

29. Vem fick du senast sms ifrån: Elias


FAVORIT:

31. Film: Twilight
32. Låt: Before it's to late - Goo Goo Dolls
33. Mat: Oxfilé
34. Dryck: Coca cola
35. Färg: Just nu är det mintgrönt! 
36. Tv-serie: Vampire Diaries
37. Stad: Stockholm
38. Land: USA
39. Ämne i skolan: Svenska
40. Tv program: Mästerkockarna

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Går inte runt och tänker på personer så mycket, haha
42. Personen du pussade: Min hund
43. Gången du spydde: Några år sedan
44. Gången du grät: I onsdags när en kompis skickade en låt till mig
45. Pizzan du åt: frankrike tror jag.
46. Gången du var i Göteborg: Är där hela tiden 
47. Gången du var i Stockholm: Oktober
50. Personen som såg dig gråta: Linnéa


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt: Vitt på sommaren, svart på vintern
52. Hund eller katt: Hund, helt klart! 
54. Tvspel eller datorspel: Dator
58. Ragga eller bli uppraggad: Båda antar jag, haha
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Skitprogram båda två! 
62. Choklad eller lakrits: Lakrits!!
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Coca Cola
66. Pizza eller kebab: Kebab! 
67. Randigt eller prickigt: Randigt
69. Leva eller dö: Leva, helt klart! Livet är PERFECT!

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Ganska många! 
71. Personer du hatar: Inte så många
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Vem håller räkningen? 
74. Glassar du ätit på en dag: Tre...
75. Nämn en festival du vill gå på: Pece and love
76. Gånger du haft minnesluckor: Har hänt någon gång
78. Personer du saknar just nu: Ganska många!


VEM:
81. Träffade du senast: Elvira
82. Sjöng du senast för: Går runt och nynnar lite hela tiden
83. Hade du senast en fb-konversation med: Elvira
84. Spelade du tvspel med senast: Måndags
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Sådana som våldtar

87. Förtjänar att dö: Ingen
88. Är söt: Jag, helt klart!! Haha, men jag har ett par riktigt fina och söta vänner! 

 

VAD:
90. Gör dig glad: Vänner, musik och film
91. Gör dig ledsen: När folk inte bryr sig 
92. Vill du helst göra nu: Åka till min kompis
93. Önskar du att du slapp göra: Sitta och tröka mig
94. Vill du ha nu: En VD-kväll med godiiiis! 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: En blixt till min kamera :)
96. Längtar du till: SOMMAREN! 
97. Tycker du om dina betyg: Ganska bra faktiskt :) Inget jag klagar på direkt! 
98. Ångrar du i ditt liv: Egentligen borde man inte ångra något! Om man inte hade gjort det så hade inte heller något annat blivit av
99. Är det bästa som hänt dig: Många saker! Under 2012 var det när jag och en kompis blev vänner igen. Hur skönt som helst!! 
100. Hur mycket är klockan: 16:23

 

Och nu är klockan alltså 16:23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback