När man inte har något att göra en fredags-kväll

Äger du en iPod? Nope

Hur många resväskor äger du? Inga...

Använder du flip-flops? Alltid!

Vilken var den senaste filmen du såg? En klassiker med Klippan Östskog, Örnästet

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En Chanel väska

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Absolute Music nånting

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jadå! Men om jag berättar det för er så är det ingenhemlis längre :P

Vad åt du till middag senast? Entrecote

Använder du huvtröjor? Inte alls ofta

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Åker endast till Liseberg och där är det helt klart Balder, synd att den ska läggas ned!! :(

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert, men who cares? Om dom vill se mina Tiger byxor så fine för mig :P SJÄLVSÄKERHET!!

Tittade du på tecknat när du var liten? Jadå! Pingu var en stark favorit

Läser du för skojs skull? :) Japp :)

Har du gråtit offentligt? Vem har inte?

Har du en stationär dator eller en laptop? Båda!

Försöker du alltid lära dig nya saker? Jag tror alla lär sig saker närsomhelst och varsomhelst. Möten, böcker, skolan, jobbet, bloggar, tidningar osv

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nja... beror lite på vad man gör

Kan du kasta macka? Hehe... nej...

Vad har du med dig in på bion? Snacks, Coca-Cola och bilar :)

Vad har du för väder? - 10

Har du en blogg? Haha japp!

Vilken är din favoritdricka? Coca-Cola!!

Vilken är din favoritfrukt? Äpple eller apelsin

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min kompis, men nu är det som vanligt igen :)

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Komigen nu!!

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, aldrig

Tycker du om att krama folk? Haha, det är mysigt!

Skulle du säga att du är trendig? Jag har en modeblogg så något trendig måste jag allt vara

Äger du en digitalkamera? Japp, men även en analog Minolta

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på vilken person det är

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback