Mellandags rea - TIPSEN!


1. Kolla igenom garderoben och se vad du verkligen behöver! Jag har satsat på jeans och basplagg (skjortor, t-shirts, hoodisar, linnen).
2. Kvalité eller kvantitét? Om du söker efter kvalité så går du in på Ströms (Kungsgatan 27). Om du inte gör det så skulle jag satsa på kejdor som är lite dyrare än Lindex och HM.
3. Det här snacket om att man ska vänta med att handla om man ligger i övre eller undre skala av storlekarna.... tro inte på det!! Jag har svårt att hitta mina storlekar och jag ligger på XS/34. Gå ut och handla redan nu!!
4. Weekday (Kungsgatan 46) hade en väldigt bra rea. Cheap Monday jeans från 60 kronor och andra roliga plagg som var nedsatta från 50%. JC (kompassen) hade också väldigt bra rea. Jag hittade mina Tiger of Sweden jeans på en JC-butik och dom var nedsatta på 50%.
5. Shoppa inte upp alla pengarna på en gång! Gå ut med tjejligan/kill-ligan flera gånger. Man har ett jullov på tre veckor : )

Kommentarer
frida säger:

bra tips!det är ju så mycket folk på stan så man orkar ju inte stå i dem där enorma köerna och trängas bland folk alla är ju helt galna..

Ja visst är han snygg! åh har du aldrig sett one tree hill? jag tvekade innan jag såg den men sen när jag börja titta så var jag fast kan man väl säga haha. tycker absolut du ska ta dig en titt !

2012-01-03 | 10:20:21
Bloggadress: http://nordlunds.blogg.se/
Josefine säger:

- Jag köper det jag behöver och skiter i allt annat^^



Ja, det är ju sant. Behåll den här färgen :]

2012-01-03 | 12:56:41
Bloggadress: http://theblackcherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback