Dålig dag :(

1. Mamma väcker mig och jag fattar ingenting. Tolv timmars-sömnen igen.
2. Ska laga våfflor. Halvvägs genom receptet upptäcker jag att det är fel sorts våfflor. Måste göra om allting.
3. Under tiden som jag vispar smeten sätter jag igång våffeljärnet. Några minuter senare går brandlarmet och jag vet inte hur jag ska stänga av det.
4. Blir sådär hysterisk som bara jag kan bli.
5. När bradlarmet är avstängt och jag ska steka den sista våfflan, då bränner jag mig på våffeljärnet.

Sista gången i livshistorian som jag steker våfflor eller över huvudtaget står i köket!!


Kommentarer
Birgitta Wirdemo Boekholt säger:

Stackars raring - men tillbaks i köket skall Du i alla fall tycker Oma.

2012-11-01 | 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback