Dag 5: 6 bästa filmerna

1. Remember Me
Jag kan se den flera gånger i rad! Jag ÄLSKAR den. Jag var så berörd efter jag såg den på bio att jag grät så fort jag tänkte på den. Den är hems men så himla underbar. 
2. New Moon
Jag har varit ett äkta Twilight-fan. Har fortfarande gnistan kvar men jag börjar växa ifrån det, men New Moon är verkligen bra! Gråter och gråter när jag ser den. Kan inte lyssna på Possibilitys med Lykke Li längre...
3. Dear John
Längesen jag såg den men jag kommer ihåg att jag tyckte den var väldigt fin. Han åker för att kriga, hon gifter om sig och allting blir bara fel.
4. Harry Potter
Ingen HP - ingen barndom! Alla som är mellan 10-40 har sätt filmerna för de är verkligen fantastiska. Jag har sett alla filmerna på bio förutom den första för jag var lite för liten. HP var verkligen min barndom! Jag ångrar att jag inte läste böckerna :/ 
5. Black Swan
Jag såg aldrig klart den här dansfilmen. Jag blev så himmla skärrad för jag själv dansar. När hon blir psyiksk sjuk, har en morsa som är likadan och har anoerixa/bulimi... För mycket verklighet men den är jättebra! Ska se den någon gång i framtiden när jag vågar. 
6. Älska mig igen
Såg den här filmen förra veckan och den berörde mig verkligen. Den är baserad på en sann historia och jag började inte gråta förrän i slutet, vid eftertexterna. Vill inte spoilera för mycket men ni som har sett den förstår. Verkligen värd att se! Ett plus är att Tatum är så snygg ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback