Dag 6: 5 saker som jag inte kan leva utan

Lite försenad :/
 
1. Mina kompisar. Åhh, mina underbara vänner som alltid finns för mig alla timmar om dygnet. Älskar alla mina underbara vänner, vad hade jag varit utan dom? INGENTING
2. Min bästa. Kan inte leva utan honom. Det går inte längre. Haha, låter kanske patetstisk men han har blivit en sån stor del av mitt lev att jag aldrig kommer kunna vara utan honom. 
3. Min garderob. Japp... blondinsvaret jag vet, men jag hade aldrig kunnat leva utan min garderob. 
4. Min dator. Haha... Blogg, facebook, Spotify, mail...
5. Musik. Varje dag, året om! Har haft punk, 80-tal och instrumental perioder. Just nu toppar Ben Howard och Swedish House Mafia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback